Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Linda Werker - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Linda Werker - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Maart 2014 | Nederland, Schagen

Hoi allemaal!
Wauw, wat gaat de tijd toch snel... Aankomende zaterdag vlieg ik samen met Leonie voor drie maanden naar Suriname, om daar af te studeren in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo. Spannend!!

Even een vraagje: waarom hebben ze maar 24 uur in een dag?! Momenteel heb ik daar echt te weinig aan: afscheidsfeestje, drankje drinken hier, hapje eten daar, tussen door naar school, de laatste spulletjes kopen en m'n backpack inpakken. Inmiddels stress ik hem een klein beetje, maar dat hoop ik te compenseren wanneer ik in het relaxde SU aan kom :)

Ik hoop jullie tijdens mijn verblijf jullie af en toe op de hoogte te houden via deze blog, dus hou 'm in de gaten! Ik ga nu snel verder met m'n mega to-do-list, anders heb ik die niet afgewerkt vóór zaterdag...

Xie Linda

• 21 Maart 2014 - 20:48

Yvonne:

Lieve Nicht
    Heel veel plezier en succes met de studie. Goede reis en we gaan de mooie verhalen lezen.
    Dikke kus Yvonne.

• 22 Maart 2014 - 11:31

Opa Arie Oma Bep:

Goede reis lieverd. Je ziet ik heb het al gevonden.Geniet van je stage. Oma en Opa

• 25 Maart 2014 - 19:08

Jeanet En Ruud. :

Lieve Linda, geniet van deze mooie tijd.

• 31 Maart 2014 - 15:36

Marise:

Ik moest even terugzoeken wat je site ook alweer was (al is ie vrij vanzelfsprekend ;)). Nu kan ik je lekker blijven volgen! Ik ga nu naar het volgende verslag...